Employer Branding- Uw Employer Brand inzetten om de beste medewerkers aan te trekken?

De War for Talent is niet bepaald afgenomen. Het belang van goede employer branding wordt vandaag nog door weinigen ontkent.

 

Een correct begrip van uw employer brand draagt wel degelijk bij tot het behouden van medewerkers. En wel van het soort die oprecht willen bijdragen tot het succes van hun werkgever. Het actief naar buiten brengen van uw unieke identiteit, waarden en selling points helpt u dan weer in het aantrekken van nieuwe werkkrachten.

Het is niet dé zaligmakende oplossing voor al uw rekruteringsmoeilijkheden binnen de krappe arbeidsmarkt. Maar wie hier geen oog voor heeft, gaat met een handicap aan de slag.

Onze aanpak

We spelen steeds in op uw specifieke noden, er is dus geen vast pad. 

Denk aan een samenwerking in de zin van:

 

  • Het in kaart brengen van uw unieke DNA als werkgever
  • Het helpen uitschrijven van uw bedrijfsvisie, missie en waarden
  • Het integreren hiervan in uw personeelsbeleid
  • Het opzetten of begeleiden van een aantal creatieve rekruteringscampagnes, al dan niet in samenwerking met een creatief bureau

Onze Employer Branding projecten

Opstarten Employer Branding strategie

voorPaulig - Snack Food Poco Loco
Sinds eind 2014 werkt Engaging People mee aan de employer branding van Snack Food Poco Loco, te Roeselare. We kunnen intussen heel tevreden terugblikken op heel wat geslaagde employer branding acties.

Bedrijfswaarden in kaart brengen

voorOmega Pharma - Medgenix
Voor één van mijn klanten gaven we een nieuwe wind aan het HR beleid, door samen met alle medewerkers op zoek te gaan naar die bedrijfswaarden die essentieel zijn voor het welslagen en welzijn van de organisatie.
Engaging People  —  personeelsbeleid, HR communicatie en marketing.